gelukkig is Reggie bruin! - Reisverslag uit Le Petit Senegal, Verenigde Staten van Simone en Reggie Detering - WaarBenJij.nu gelukkig is Reggie bruin! - Reisverslag uit Le Petit Senegal, Verenigde Staten van Simone en Reggie Detering - WaarBenJij.nu

gelukkig is Reggie bruin!

Blijf op de hoogte en volg Simone en Reggie

11 December 2016 | Verenigde Staten, Le Petit Senegal

Goed.. inmiddels is het halverwege dag 3 van ons avontuur in the Big Apple!
Als ware toeristen hebben we al heel wat van ons lijstje af kunnen strepen!
Gister met de bus naar lower Manhattan om vervolgens op een boot rond the statue of liberty te varen! Daarna in Manhattan een fles wijn besteld om 16uur omdat het hier zo koud is en tja eigenlijk gewoon omdat het kan! Vervolgens enigszins aangeschoten naar China town om daaf heel hard te lachen om teksten als "heeft u ook witte lijst?"! Voldaan gingen we terug naar ons appartement waar we blij waren dat we rustiger aan hadden gedaan...(al suggereerde onze stappenteller met 12km lopen wel iets anders)! Vanochtend ons mooi gemaakt en naar Harlem vertrokken om een gospel dienst bij te wonen. Waar ik me ongemakkelijk voelde was Reggie blij dat hij met zijn huidskleur hier niet helemaal uit de toon viel. Helaas was er geen gospeldienst dus die blijft nog op ons to do lijstje staan! Weer een ervaring rijker... nu naar de brooklyn bridge en een wijntje drinken. Wordt vervolgd...

• 11 December 2016 - 20:19

Irene:

Is er geen primark in de buurt???? Lekker 2 dikke truien goedkope truien en leggings kopen tegen de kou. Gelukkig hebben jullie je huisje waar jullie op kunnen warmen. En natuurlijk de Chinese wijn. Mmmm voor de warmte. Haha

• 11 December 2016 - 22:33

Mieke:

leuk weer die foto's. vooral die met die mutsen ,echt geweldiggg. nou nog een paar weken en dan zitten jullie in de zomer.gek idee is dat he.ach houden jullie je maar zolang warm met jullie mutsen en de wijn.leuk dat we jullie zo kunnen volgen.slaap lekker.ik weet de tijd niet daar,hier is het nu 22.35 uur.kus voor jullie

• 11 December 2016 - 22:35

Mieke:

jee jullie lopen wat af he.ja er is ook zo'n hoop te zien natuurlijk.zal wel een hele ervaring zijn.xxx

• 12 December 2016 - 22:23

Irene:

Jaaaaa gespot!!! De kerstboom van NY... op naar de kerstboom van SF...

Verslag uit: Verenigde Staten, Le Petit Senegal

van singapore naar Thailand

26 Februari 2017

bye bye australia!✈️
Simone en Reggie

Hoi iedereen!! Op 8 december begint voor ons dan eindelijk ons grote avontuur!! 4 maanden niet werken en Nederland achter ons laten om samen de wereld rond te reizen! Van new york zal onze reis verder gaan naar Californië om daar een maand rond te reizen. Vanaf daar zullen we bijna een maand in nieuw-zeeland vertoeven om daarna een maand Australië onveilig te maken. We sluiten onze reis af in Maleisië en komen dan op 15 maart terug in Amsterdam! wij kunnen niet wachten om jullie via deze weg op de hoogte te houden met verhalen en natuurlijk jaloersmakende foto's!

Actief sinds 28 Nov. 2016