roadtrip highway 1, en onze weg daar naartoe - Reisverslag uit Morro Bay, Verenigde Staten van Simone en Reggie Detering - WaarBenJij.nu roadtrip highway 1, en onze weg daar naartoe - Reisverslag uit Morro Bay, Verenigde Staten van Simone en Reggie Detering - WaarBenJij.nu

roadtrip highway 1, en onze weg daar naartoe

Blijf op de hoogte en volg Simone en Reggie

20 December 2016 | Verenigde Staten, Morro Bay

Waar moet ik nu eens beginnen! Ik geloof dat het dinsdag is, de dagen ben ik langzaam aan het kwijt raken! Het tijdsbesef hier is 0,0 en dat is heerlijk!! Na de avonturen in Yosemite zijn we verder gegaan naar monterey, een kustplaats waar we ons goed hebben vermaakt! Het plaatsje zelf schattig en hehe eindelijk zagen we de zee (zwaar leven he). Wat we vooral ook zagen was de mogelijkheid tot whale watchen, maar nee dat zouden we toch in Nieuw Zeeland doen... na wat research bleek dit toch wel een hele goede plek te zijn en ja, als je er toch bent! Dus de volgende dag zouden we gaan! Gister dan eerst maar de toerist uithangen en naar "het grootste aquarium van de wereld" in monterey bay. Was inderdaad indrukwekkend Maarja hallo, wij gaan nog whale watchen!! In de middag naar Carmel by the sea, een stadje wat echt fantastisch mooi is! Tekst Simone; wij kunnen hier toch wel wonen? Dus wij richting makelaar!! Gemiddelde huizenprijs: 4 miljoen! Gaat hem niet worden... reg is wel begonnen met sparen! Haha! Vandaag was dan de dag.. op de boot, eerst de auto krabben dus ook maar meteen 10 lagen kleren aan (Reggie dus een panty van 70 denier van Simone aan #sexy). Na 1,5 uur varen waren ze daar dan; de humpback whales! Zo indrukwekkend!! Met als toetje een groep dolfijnen.. what can we say more! GEWELDIG! Onze weg dolgelukkig vervolgd over highway 1, die ons van het ene mooie stuk kustlijn naar de andere bracht. Zo mooi wat we hebben gezien. Californië heeft fantastische plekken en tot nu toe zijn wij happy, happy, happy! Nu slapen in morro bay en op het programma staat: de auto kerstklaar maken en de komende dagen het strand op! Jullie horen het wel weer!!

• 21 December 2016 - 09:40

Irene:

Oooooo wat een mooie Stralende plaatjes. En wat een heerlijk verslag!!!!!
    Wat is de auto kerstklaar maken?????? Ik zie gelijk allerlei kerstballetjes voor de ramen en een boompje aan de spiegel!!! Offe...???
    En het verlies van dagen en tijd. Wat een vrijheid. Zaaaaalig.
    Have fun.... kussssssssss

• 22 December 2016 - 02:27

Mieke:

en misschien nog wat kerstkussentjes erbij in de auto,haha. maar dit is ongelooflijk,wat een schitterende plaatjes zeg,echt prachtig. heerlijk he al die vrijheid ,en dat nog maanden.wat zullen jullie nog veel moois gaan zien.nou lekker genieten.dikke kus

• 23 December 2016 - 02:05

Mieke:

wowww,walvissen en dolfijnen in het echt gezien,wat moet dat mooi geweest zijn.geweldigggg

• 23 December 2016 - 11:08

Kimmieee:

Lieffies wat een heerlijke verhalen!!! En HOE TOF jullie hebben gewoon walvissen gezien. Jaaa de jaloezie stijgt hier wel lichtelijk hoor. Geniet er van schatjes (L)

Verslag uit: Verenigde Staten, Morro Bay

van singapore naar Thailand

26 Februari 2017

bye bye australia!✈️
Simone en Reggie

Hoi iedereen!! Op 8 december begint voor ons dan eindelijk ons grote avontuur!! 4 maanden niet werken en Nederland achter ons laten om samen de wereld rond te reizen! Van new york zal onze reis verder gaan naar Californië om daar een maand rond te reizen. Vanaf daar zullen we bijna een maand in nieuw-zeeland vertoeven om daarna een maand Australië onveilig te maken. We sluiten onze reis af in Maleisië en komen dan op 15 maart terug in Amsterdam! wij kunnen niet wachten om jullie via deze weg op de hoogte te houden met verhalen en natuurlijk jaloersmakende foto's!

Actief sinds 28 Nov. 2016