happy 2017 en viva las Vegas!! - Reisverslag uit Lairport, Verenigde Staten van Simone en Reggie Detering - WaarBenJij.nu happy 2017 en viva las Vegas!! - Reisverslag uit Lairport, Verenigde Staten van Simone en Reggie Detering - WaarBenJij.nu

happy 2017 en viva las Vegas!!

Blijf op de hoogte en volg Simone en Reggie

02 Januari 2017 | Verenigde Staten, Lairport

2 januari; ja 2017! Dus allereerst HAPPY NEWYEAR, zoals iedereen hier blijft zeggen! Terwijl ik dit schrijf zijn we aan het bijkomen in ons hotel in LA vlakbij het vliegveld want ja, ons Amerika avontuur zit er nu echt op! Wat hebben wij het jaar goed afgesloten op een plek waar dat nou eenmaal heel goed kan: las Vegas! Op de eerste dag daar hebben we onze ogen uitgekeken op de strip: alle enorme hotels met hun thema's en ja OVERAL casino's! Zoveel te zien dat je vergeet dat het eigenlijk midden in de woestijn zit. Wat een indrukwekkende sfeer en gekte: hilarisch! Wij hebben daar optimaal gebruik van gemaakt wat betekend: mooi aankleden, dansen in de kroeg, veel drankjes doen en dan aangeschoten rare outfits passen savonds laat (zie bewijsmateriaal). Verder nog een rondje gebowld EN in de achtbaan gezeten van het hotel New York die dus echt keihard in en uit het hotel gaat inclusief loopings! Wij blij dat dat was voordat we besloten drankjes te gaan doen! En ja we hebben ook geprobeerd heel rijk te worden; helaas, niet gelukt. Wel hebben we een beetje gewonnen want onze airbnb eigenaar had nog een hotelovernachting over (lang verhaal) wat betekende dat wij gratis in een hotelkamer mochten slapen!! Viva las Vegas!! Oudejaarsdag waren we een beetje brak maar in een goeie stemming en savonds was het een en al chaos! Zoveel mensen en de hele strip afgesloten voor feestgangers. Ook wij deden lekker mee en toen het 12 uur was ging het los (al is vuurwerk hier niet zo een ding, dat kunnen wij Hollanders beter!). Moe maar voldaan op 1 januari naar los angeles waar we vandaag de walk of Fame en Beverly hills hebben gezien! We kunnen wel zeggen dat we alles hebben gezien wat we bedacht hadden en we moeten ook eerlijk zijn; Amerika laten we nu graag achter ons met al zijn fastfood, OMG Amerikanen en veel te dure hotels!! We kijken uit naar de zomer en al het moois dat we zullen zien in nieuw zeeland. Straks slapen en dan morgen weg! Aankomst: 5 januari in Auckland! De 4e slaan wij dus over, best raar maar ach je moet er wat voor over hebben!! NEW ZEALAND: here we come!

• 03 Januari 2017 - 08:17

Irene:

Lieve schatten!!!!!!!! Wat een heerlijk verslag weer.... !
    Een dag overslaan???? Gelukkig leven en genieten jullie 2 keer zo veel. Dus 1 dagje minder....ach. Hihi. Best raar lijkt mij!!

Jullie op naar de zomer, wij naar de winter. Goeie (lange) reis.... Love you both.

• 03 Januari 2017 - 15:20

Erica:

He genieters,

Klinkt goed allemaal.
    En wij maar werken!
    Nee hoor wij gaan volgende week op cruise langs de Canarische eilanden.
    Helaas maar een week,

Groetjes,

Erica en Paul

• 03 Januari 2017 - 18:52

Thera:

Hee wereldreizigers,
    Zojuist al jullie verslagen gelezen, wat een heerlijke verhalen (ik krijg weer helemaal de reiskriebels!)
    Geniet van New Zealand en ik kijk uit naar jullie volgende verslag!
    Thera

• 03 Januari 2017 - 20:02

Simone En Reggie Detering:

Hè collega's!! Wat leuk dat jullie ook mee lezen!!
    Heerlijk Erica, dat je jullie er ook even tussenuit kunnen. Jullie reizen ook maar lekker verder hè?! Geniet ervan, zal aan jullie denken!!

Thera; wat leuk!! Heb je tips allemaal mee hoor!! Snap dat het weer gaat kriebelen! Zal een goed fotoboek maken voor tijdens de nachten ergens in maart!

• 03 Januari 2017 - 21:30

Mieke:

o heerlijk ,ik geniet van jullie leuke foto's en jullie verslag. geweldig.ja je weet niet wat je ziet he in vegas.jullie ook een heel gelukkig 2017 met veel geluk en liefde en gezondheid en dat al jullie wensen uit mogen komen. o spannend ,nu op naar nieuw zeeland,ben zo benieuwd wat jullie daar van vinden.nou we lezen het wel weer. enjoy liefjes.xxx

• 05 Januari 2017 - 18:01

Tante Margriet:

Lieve Simone en Reggie,
    Zag jullie berichten al steeds voorbij komen. Beetje lastig via i-pad, dus nu eindelijk maar eens achter de pc gekropen om te reageren.
    We lezen met plezier jullie belevenissen en via de foto's kijken we een beetje mee in dat bijzondere Amerika: land van grote contrasten.
    Goede aankomst in N-Zeeland!!!!
    Tút van ons, U en M

• 07 Januari 2017 - 07:07

Margreet :

De beste wensen voor het nieuwe jaar, eindelijk effe tijd genomen om te kijken en lezen...
    Wel leuk om zoveel bekende dingen te zien.
    Ga lekker door met genieten jullie!!!

Verslag uit: Verenigde Staten, Lairport

van singapore naar Thailand

26 Februari 2017

bye bye australia!✈️
Simone en Reggie

Hoi iedereen!! Op 8 december begint voor ons dan eindelijk ons grote avontuur!! 4 maanden niet werken en Nederland achter ons laten om samen de wereld rond te reizen! Van new york zal onze reis verder gaan naar Californië om daar een maand rond te reizen. Vanaf daar zullen we bijna een maand in nieuw-zeeland vertoeven om daarna een maand Australië onveilig te maken. We sluiten onze reis af in Maleisië en komen dan op 15 maart terug in Amsterdam! wij kunnen niet wachten om jullie via deze weg op de hoogte te houden met verhalen en natuurlijk jaloersmakende foto's!

Actief sinds 28 Nov. 2016