bye bye new zealand! - Reisverslag uit Bexley, Verenigd Koninkrijk van Simone en Reggie Detering - WaarBenJij.nu bye bye new zealand! - Reisverslag uit Bexley, Verenigd Koninkrijk van Simone en Reggie Detering - WaarBenJij.nu

bye bye new zealand!

Blijf op de hoogte en volg Simone en Reggie

25 Januari 2017 | Verenigd Koninkrijk, Bexley

Goeiemorgen 25 januari! 10 uur sochtends en wij zitten in het zonnetje (Yes!) aan het ontbijt in christchurch. Ons nieuw zeeland avontuur zit er bijna op. Vanavond vliegen we naar Sydney!!! Maar eerst moeten we natuurlijk even delen met jullie wat we beloofd hadden: we hebben paardgereden op het strand van nieuw zeeland! Vanaf onze camping, waar het regende en waar we ons in vol tokkie ornaat hebben vermaakt met filmpjes kijken en wijn drinken uit mcdonalds bekers (DIEPTEPUNT!) reden we naar christchurch. We besloten dat het er van moest komen, en we reden naar de manege waar we goeie verhalen over hadden gelezen. Het kwartje viel toen we aankwamen waarom het "icelandic horse treks" heet: allemaal IJsland pony's! Duh!! Hilarisch en niet te hoog voor reg! De volgende ochtend gingen we met prachtig weer weg voor een 2 uur durende rit het strand op! Fantastisch!! En ja, reg is om! Hij wil paardrijden! Het ging supergoed en we hebben een toffe dag gehad! Nu zijn de backpacks weer ingepakt en zijn we klaar voor een nieuw avontuur! Een maand Australië waar we vast weer genoeg plaatjes met jullie kunnen delen. Australië; here we come!!!

• 24 Januari 2017 - 22:40

Marjo:

Hè reggie..je bent nu echt de prins op het witte paard!!wat romantisch!!!
    Nu de volgende stap..een zwarte!!daar hebben we op de brandt range wel 2 van staan....dus ik weet al een leuk verjaardagscadootje voor je als je terugbent....
    Nu op naar het mooie weer!!australie!!!! Een nieuw avontuur en hoop dat jullie weer verder genieten!!we missen jullie wel hoor....heeeel dikke knuffel!hou van jullie

• 24 Januari 2017 - 22:47

Mieke:

hahaha geweldig,prins op het witte paard.yeahhhh,reggie,you did it!!! geweldig he paardrijden.leuk hoor die foto's weer. o spannend op naar een nieuw avontuur,australie. leuk ,ben benieuwd hoe het daar weer is. ach en jullie zullen iig mooi weer hebben,is ook heel belangrijk.want hier is het pet hoor,echt winter hier. nou schatjes, goede reis naar australie.en ik kijk weer uit naar jullie volgende reisverslag.dikke kus van mij en ik mis jullie wel

• 24 Januari 2017 - 22:47

Irene:

Al die nieuwe hobby's....!! En dan moet Australië nog komen.

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bexley

van singapore naar Thailand

26 Februari 2017

bye bye australia!✈️
Simone en Reggie

Hoi iedereen!! Op 8 december begint voor ons dan eindelijk ons grote avontuur!! 4 maanden niet werken en Nederland achter ons laten om samen de wereld rond te reizen! Van new york zal onze reis verder gaan naar Californië om daar een maand rond te reizen. Vanaf daar zullen we bijna een maand in nieuw-zeeland vertoeven om daarna een maand Australië onveilig te maken. We sluiten onze reis af in Maleisië en komen dan op 15 maart terug in Amsterdam! wij kunnen niet wachten om jullie via deze weg op de hoogte te houden met verhalen en natuurlijk jaloersmakende foto's!

Actief sinds 28 Nov. 2016