happy australia day! en de rest van de maand! - Reisverslag uit Campsie, Canada van Simone en Reggie Detering - WaarBenJij.nu happy australia day! en de rest van de maand! - Reisverslag uit Campsie, Canada van Simone en Reggie Detering - WaarBenJij.nu

happy australia day! en de rest van de maand!

Blijf op de hoogte en volg Simone en Reggie

26 Januari 2017 | Canada, Campsie

26 januari; HAPPY AUSTRALIA DAY! Onze reis begint hier goed nu we op onze eerste dag hier meteen deze nationale feestdag konden meepakken! Onze laatste dag nieuw zeeland heeft ons nog verrast met heel veel zon waardoor we toch nog even op het strand hebben kunnen liggen! De vlucht was heel relaxed en het is natuurlijk maar 3 uurtjes! Heerlijk! In Sydney aangekomen vertelde de taxi chauffeur wat voor lekkere "frisse" avond het was; het was dus 30 graden! Wij naar ons hotel, en ja weer low budget dus wij slapen boven een "VIP lounge" die alleen savonds laat open is: 3 keer raden! Nouja we hebben er geen last van en de treinverbindingen zijn hier top! Dus vanochtend meteen op toeristentour: the opera house, darling harbour, town hall en een drankje bij bondi beach! We kunnen het allemaal afvinken! En dus de gezellige drukte van australia day inclusief straaljagers, boten, muziek en het volkslied! Een super stad met een fijne sfeer, wij voelen ons hier na het rustige nieuw zeeland top! Morgen de stranden verkennen en zoveel mogelijk in de zon! Maar nu eerst de voetjes omhoog met een cocktail, want die 15km lopen van vandaag die voel je dan toch wel! Cheers!

• 26 Januari 2017 - 16:41

Irene:

Tralalalalallaa feestje, toeristen, mooi weer, stralende gezichten... wat wil een moeder nog meer?????? ❤️

• 27 Januari 2017 - 02:36

Mieke:

o dat was leuk zeg,dat troffen jullie dan met australia day. lekker feesten,gezellig. ach en wat willen jullie nog meer,frisse avonden van 30 graden.och heerlijk,kunnen jullie lekker naar het strand.en lekker een koud biertje drinken.nou lieverds,ga weer lekker genieten van jullie nieuwe avontuur. en op deze manier kunnen wij meegenieten via jullie reisverslag. dikke kus van mij

Verslag uit: Canada, Campsie

van singapore naar Thailand

26 Februari 2017

bye bye australia!✈️
Simone en Reggie

Hoi iedereen!! Op 8 december begint voor ons dan eindelijk ons grote avontuur!! 4 maanden niet werken en Nederland achter ons laten om samen de wereld rond te reizen! Van new york zal onze reis verder gaan naar Californië om daar een maand rond te reizen. Vanaf daar zullen we bijna een maand in nieuw-zeeland vertoeven om daarna een maand Australië onveilig te maken. We sluiten onze reis af in Maleisië en komen dan op 15 maart terug in Amsterdam! wij kunnen niet wachten om jullie via deze weg op de hoogte te houden met verhalen en natuurlijk jaloersmakende foto's!

Actief sinds 28 Nov. 2016