koh samui deel 2 - Reisverslag uit Ban Bang Rak, Thailand van Simone en Reggie Detering - WaarBenJij.nu koh samui deel 2 - Reisverslag uit Ban Bang Rak, Thailand van Simone en Reggie Detering - WaarBenJij.nu

koh samui deel 2

Blijf op de hoogte en volg Simone en Reggie

07 Maart 2017 | Thailand, Ban Bang Rak

7 maart..nog maar 8 dagen voordat we weer naar huis komen! We benoemen het zo nu en dan, maar verder willen we er nog maar even niet aan denken, wij liggen hier namelijk nog wel even prima. Aan de rand van het zwembad van resort nummer 2 hier op koh samui, is het met 28 graden en het uitzicht op palmbomen en bootjes op zee best goed uit te houden. We lezen nog steeds met veel plezier jullie reacties op onze reisverslagen dus bij deze onze afgelopen dagen! Het resort waar we de eerste week hebben gezeten was in 1 woord mooi. Heerlijke bed, goed ontbijt en natuurlijk dat zwembad! We hebben vanuit daar heerlijk rondgereden op ons scootertje en wat tempels en inmiddels de westkust van het eiland helemaal gezien. Eigenlijk zijn alle stranden mooi maar als je hier dan toch bent wordt je verwend en dus besloten we dat we de 2 buureilanden ook wouden zien. Op een speedboot gingen we naar koh tao. Een kleiner maar net zo mooi eiland! Hier hebben we gesnorkeld en weer mooie plaatjes gemaakt onder water. Daarna op de boot naar koh nang yuan, een eilandje waarvan je de plaatjes ziet in reisbrochures en denkt "kan niet echt zijn", en ja hoor dat is het dus wel! Wit zand, blauw/groen water en alles wat je van een bounty eiland verwacht. Super gaaf! Vandaag zijn we dus aangekomen op ons laatste plekje op koh samui. Een resort waar we een soort villa hebben vanwaar we het strand kunnen zien. Hoe bedoel je decadent? Maar ja we zijn er nou toch en we hebben vakantie! Dus een cocktail in de hand, zonnebril op en laat maar komen die laatste paar dagen!

• 07 Maart 2017 - 15:12

TT:

Een helemaal niet jaloerse tante volgt vanuit het killie friesland ook weer deze belevenissen. Prachtige stranden...blauw helder water....je treffen het maar beroerd

• 07 Maart 2017 - 15:26

Irene:

Die kamer. Die zee. Dat strand. Die lucht. Die boot. Die wind. Die kleur. Die schipper. Ik zeg maar niets meer.... ❤️

• 07 Maart 2017 - 23:00

Mieke:

en een andere niet jaloerse tante volgt jullie vanuit amsterdam.maar het ziet er weer perfect uit allemaal,prachtige kamer en een prachtig zwembad en een heerlijke zee .en dat zo dichtbij,heerlijk.tja liefies,de tijd gaat opschieten,dus geniet er driedubbel van. leuk met de speedboot naar een ander eiland gaan.jullie hebben al heel wat gedaan en gezien,weet alleen niet of jullie al in een speedboot gezeten hadden.nou die gaat lekker hard,zodat reggie in ieder geval niet zeeziek wordt.
    nog heel veel plezier in jullie laatste week.en jullie zijn weer van harte welkom hier hoor,er zullen mensen heeeel blij zijn dat jullie weer terug zijn.dikke kus

Verslag uit: Thailand, Ban Bang Rak

van singapore naar Thailand

26 Februari 2017

bye bye australia!✈️
Simone en Reggie

Hoi iedereen!! Op 8 december begint voor ons dan eindelijk ons grote avontuur!! 4 maanden niet werken en Nederland achter ons laten om samen de wereld rond te reizen! Van new york zal onze reis verder gaan naar Californië om daar een maand rond te reizen. Vanaf daar zullen we bijna een maand in nieuw-zeeland vertoeven om daarna een maand Australië onveilig te maken. We sluiten onze reis af in Maleisië en komen dan op 15 maart terug in Amsterdam! wij kunnen niet wachten om jullie via deze weg op de hoogte te houden met verhalen en natuurlijk jaloersmakende foto's!

Actief sinds 28 Nov. 2016