zon, zon, zon! - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Simone en Reggie Detering - WaarBenJij.nu zon, zon, zon! - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Simone en Reggie Detering - WaarBenJij.nu

zon, zon, zon!

Blijf op de hoogte en volg Simone en Reggie

29 Januari 2017 | Australië, Port Macquarie

28 januari, half 2 in de middag. We liggen aan het zwembad in port macquirie en het is een bescheiden 31 graden. Wat een leven! Sydney was super, we hadden er best langer willen blijven maar ja, er is nog zoveel meer te zien. Na australia day was er de volgende feestdag in Sydney, het Chinese nieuwjaar. Hebben wij mooi even vuurwerk in Vegas EN in Sydney gezien! Na het verkennen van de stad en de prachtige stranden van Sydney (we moeten wel terug want we hebben nog lang niet alles gezien!) hadden we onze eerste bus ervaring. De greyhound bus haalde ons om kwart over 5 sochtend op. Best vroeg aangezien we savonds het niet konden laten om een (of 2) drankje in de stad te doen. Met 3 uur slaap de bus in naar Newcastle. Een mooi plaatsje aan de kust waar we 1 nacht zouden blijven. De hele dag op het strand gelegen, of nouja Reggie vooral in de golven. Avonds moe en we hadden vanwege het hoogseizoen voor het eerst een aparte kamer. Reg op een mannen slaapzaal en ik op een meisjes zaal. Best raar om zo welterusten te zeggen maar ach we zien elkaar al vrij veel op de laatste tijd! De rust was van korte duur toen ik op onze slaapzaal een kakkerlak ontdekte! Niet zeuren, het is maar een nachtje. Mijn kamergenote was het met me eens en ik wou reg laten slapen (ik had in de bus nog even kunnen slapen). Het licht uit en ik hoorde ze gewoon lopen: licht weer aan en ze zaten overal! Ook op de bedden!! AAHHH!! Voor geen goud ging ik daar liggen en mijn kamergenote had het inmiddels ook gehad! Wij naar de receptie; nee geen andere kamer, helemaal volgeboekt! Ik toch maar naar reg, "mag ik alsjeblieft bij jou slapen?". Zo hebben we dus op een mannenslaapzaal op een matrasje onderin het stapelbed "geslapen"! Wat waren wij blij dat het ochtend was en we in de bus konden naar port macquirie! Gelukkig is het hier prachtig en het is nou niet bepaald dat wij het zo druk hebben! Vandaag dus liggen, bakken, zonnen, zwemmen en weer liggen! Nee hoor, wij houden het zo nog wel even vol!

  • 29 Januari 2017 - 09:50

    Mieke:

    wowww,wat een leven hebben jullie toch ook he.is toch wel een beetje om jaloers op te worden als ik dit allemaal zie.heerlijkkkk. nou lekker genieten voor jullie,het is jullie van harte gegund hoor.o gatver, dat was minder met die kakkerlakken.nee dan kan je echt niet slapen he als ze op je bed lopen,bah. ach in zo'n mannenzaal op een matrasje is voor 1 nacht nog wel te doen.ja wat moest je anders he. nou genieten jullie maar lekker van het strand,zon,wijntje etc.etc. dikke kus voor jullie

  • 29 Januari 2017 - 15:49

    Itene:


  • 29 Januari 2017 - 23:46

    Irene:

    Nou moe... steeds verandert het woordenboek mijn woorden en als ik per ongeluk 'itene' type,zie ik mijn hele getypte verhaaltje niet. Blijft een mysterie zo een tablet.
    Lieverdddsssss let the good times roll!!!

  • 30 Januari 2017 - 12:01

    Thera:

    Hahaha die kakkerlakken!

  • 30 Januari 2017 - 14:33

    Marjo:

    haha ik zie het helemaal voor me..kakkerlakken op je bed! grappig....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Port Macquarie

And off we go...!!

New york new york!!!

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2017

bye bye koh samui!

07 Maart 2017

koh samui deel 2

04 Maart 2017

koh samui deel 1

28 Februari 2017

van singapore naar Thailand

26 Februari 2017

bye bye australia!✈️
Simone en Reggie

Hoi iedereen!! Op 8 december begint voor ons dan eindelijk ons grote avontuur!! 4 maanden niet werken en Nederland achter ons laten om samen de wereld rond te reizen! Van new york zal onze reis verder gaan naar Californië om daar een maand rond te reizen. Vanaf daar zullen we bijna een maand in nieuw-zeeland vertoeven om daarna een maand Australië onveilig te maken. We sluiten onze reis af in Maleisië en komen dan op 15 maart terug in Amsterdam! wij kunnen niet wachten om jullie via deze weg op de hoogte te houden met verhalen en natuurlijk jaloersmakende foto's!

Actief sinds 28 Nov. 2016
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 99400

Voorgaande reizen:

08 December 2016 - 13 December 2016

And off we go...!!

Landen bezocht: