steeds als je denkt dat het niet mooier kan.... - Reisverslag uit Urangan, Australië van Simone en Reggie Detering - WaarBenJij.nu steeds als je denkt dat het niet mooier kan.... - Reisverslag uit Urangan, Australië van Simone en Reggie Detering - WaarBenJij.nu

steeds als je denkt dat het niet mooier kan....

Blijf op de hoogte en volg Simone en Reggie

13 Februari 2017 | Australië, Urangan

13 februari 2017, de dag weten we niet zo goed, aangezien je die nogal snel kwijtraakt hier! Heerlijk aan de rand van het zwembad in hervey bay en het is (YES) bewolkt waardoor de 38 graden iets minder heet voelt! Eindelijk kan ik weer wat foto's plaatsen, nadat ik er achter kwam dat ik dus eerst de andere foto's moest wissen door een beperkte ruimte op de site. Gisteravond zijn we terug gekomen van fraser island en wat was het fantastisch!! Het grootste zand eiland ter wereld en dat hebben we geweten! Met de boot gingen we richting het eiland en alleen dat uitzicht was al prachtig! We zouden gaan kamperen voor 2 nachten maar de organisatie had per ongeluk maar 1 van ons ingeboekt waardoor we na een heleboel stampij toch mee mochten op een andere tour. Niet kamperen maar in een hostel op het eiland. Door de hitte bleek dit achteraf een gelukje te zijn. Op het eiland hebben we in 3 dagen over het eiland gecrosst met een 4WD busje. De eerste dag nog rustig in de groep, naar lake mackenzie. De meest mooie kleuren en we hebben nog nooit zulk helder water gezien. De rit alleen al was een avontuur, aangezien er dus alleen zandwegen zijn. De bus voelt letterlijk alsof je in een wasmachine zit! Hilarisch! Savonds kwamen we steeds meer aan de praat met de groep en dat werd een heel mooi feestje met natuurlijk veel te veel borrels! De volgende ochtend bleek die bus niet zon succes voor de brakke maag en dat kan vooral reg navertellen!! Haha nouja als je daarna weer op prachtige plekjes komt voel je je vanzelf weer goed. We hebben van alles gedaan; gezwommen, door de jungle gelopen, spinnen gezien die je echt niet in je kamer wilt tegenkomen, dingo's gezien, rondgecrosst over de zandwegen en een berg beklommen met zand zo wit dat het sneeuw lijkt! Vooral hebben we heel hard gelachen met de groep en onze gids scott die alles heel leuk wist te brengen en savonds op het feestje eindigde in zijn boxershort!! Gelukkig had hij ook nuttige informatie, zoals het hilarische feit dat het strand als een officiële highway geldt, inclusief snelheidslimiet! Ik denk dat het de mooiste snelweg ooit is!! Zoals gezegd, fraser island was voor ons 3 dagen paradijs! Nu zijn we terug in hervey bay en gaan we vanavond met de nacht bus naar airlie beach. Vanaf daar gaan we een nacht weg met een zeilboot en ook dat zal ongetwijfeld top plaatjes opleveren! Voor nu hebben we weer genoeg jaloersmakende plaatjes te delen dus bij deze doen we dat ook! Een dikke kus vanuit Australië!!

• 13 Februari 2017 - 13:03

Irene:

En ja hoor.... ook als ik denk het kan niet mooier, vrolijker, mooier, knapper, bruiner, leuker, ...., komt ze weer met zooooo een enthousiast verslagje.
    Jullie maken me zoooo blij. Vooral doorgaan. I ❤️ You both

• 13 Februari 2017 - 13:29

Mieke:

jee,prachtigggg.ziet er echt uit als een paradijs.wat zullen jullie nog steeds genieten. en heerlijk mooi weer,wat willen we nog meer. ben blij te lezen dat jullie het top hebben.leuk weer foto's te zien van jullie.dikke kus en lekker genieten verder.

• 13 Februari 2017 - 19:41

Marjo:

wat een schitterende natuur..echt een droom...
    alhoewel...algajola...la corse....lijkt sprekend!!!pffffffff
    superleuk dat je met zo n groep jonge mensen bent!!