van New York naar San Francisco! - Reisverslag uit Western Addition, Verenigde Staten van Simone en Reggie Detering - WaarBenJij.nu van New York naar San Francisco! - Reisverslag uit Western Addition, Verenigde Staten van Simone en Reggie Detering - WaarBenJij.nu

van New York naar San Francisco!

Blijf op de hoogte en volg Simone en Reggie

01 Januari 1970 | Verenigde Staten, Western Addition

Woensdag 14 december.. waar we 2 dagen geleden nog in de gekte van time square liepen en de brooklyn bridge afliepen, is het vandaag alweer dag 2 in San Francisco! Gister nog aardig moeten hollen om het vliegtuig te halen (nee, het ov in NY is niet ons ding geweest!). Uiteindelijk een goeie vlucht en een uiterst vriendelijke taxi chauffeur die ons met teksten als "God bless you" naar ons airBnB bracht! Leuk plekje maar helaas voor een nacht. Vandaag dus een missie; hotel shoppen! Deze missie heeft ons in hoog tempo langs alle toeristische plekjes gebracht; de golden gate brug, pier 39 en union square hebben we al gezien, en dat in een ochtend!!

• 14 December 2016 - 23:46

Irene:

Oooo schatjes.... al zoveel gezien en dat in een ochtend. Anderen doen daar een week over. Hahaha.
    Waren de zeehonden op pier 39???? En zijn jullie al in de tram geweest??? Hebben jullie leuk plekje met jullie hotel??!!!
    Ook een beetje rustig aan he?? Xxx

• 15 December 2016 - 00:01

Irene:

Sorry!!!!! Ik zal eerst de foto's bekijken en dan schrijven. Dan had ik die vragen niet hoeven stellen!!!! :-)

• 15 December 2016 - 00:14

Mieke:

zo dat doen jullie goed om zo veel in korte tijd te zien.oeps bijna vliegtuig gemist,ach alles komt altijd wel weer op zijn pootjes terecht,zo zie je maar.dan kunnen jullie vandaag misschien lekker relaxt door sf zwalken.ik vond het toendertijd erg leuk daar.nou lieffies,veel plezier in sf.dikke kus

Verslag uit: Verenigde Staten, Western Addition

van singapore naar Thailand

26 Februari 2017

bye bye australia!✈️
Simone en Reggie

Hoi iedereen!! Op 8 december begint voor ons dan eindelijk ons grote avontuur!! 4 maanden niet werken en Nederland achter ons laten om samen de wereld rond te reizen! Van new york zal onze reis verder gaan naar Californië om daar een maand rond te reizen. Vanaf daar zullen we bijna een maand in nieuw-zeeland vertoeven om daarna een maand Australië onveilig te maken. We sluiten onze reis af in Maleisië en komen dan op 15 maart terug in Amsterdam! wij kunnen niet wachten om jullie via deze weg op de hoogte te houden met verhalen en natuurlijk jaloersmakende foto's!

Actief sinds 28 Nov. 2016