bye bye australia!✈️ - Reisverslag uit Attwood, Australië van Simone en Reggie Detering - WaarBenJij.nu bye bye australia!✈️ - Reisverslag uit Attwood, Australië van Simone en Reggie Detering - WaarBenJij.nu

bye bye australia!✈️

Blijf op de hoogte en volg Simone en Reggie

26 Februari 2017 | Australië, Attwood

Nou, zaten we dan op het vliegveld van Melbourne. Zondag 26 februari en Australië zit er nu echt op! Wat zullen we dit land missen! De afgelopen dagen in cairns waren onwijs gaaf. We hadden geregeld dat we op een boot zouden gaan om te kunnen snorkelen bij het great barrier reef. Een trip waar we ons echt op hadden verheugd en gelukkig werd het alles waar we op hoopten! Afgezien van de grote hoeveelheid bejaarden en Aziaten (met allemaal 36 camera's) was het voor ons heerlijk. Op het dek in de zon en daarna het water in om het koraal en de vissen met al hun kleuren te zien! Echt heel gaaf! Terug in cairns begonnen we pas te merken wat het "wet season" hier inhoudt. Zoveel regen en onweer. Maargoed het blijft dan tenminste wel lekker warm! Onze laatste trip vanaf cairns was die naar de tablelands. Hier hebben we vooral het regenwoud (nu snappen we waarom het zo heet) zeiknat doorgewandeld en onderweg wat watervallen af kunnen glijden! Nadeel; er zijn in dit soort natuur teveel rare beesten! Ik eindigde dus met een bloedzuiger op mijn voet. Buiten dat was het heel gaaf en vertrokken we naar onze laatste stop; Melbourne. We hadden daar maar een avond dus gingen we vanuit ons hotel de gekte in om wat te eten op 1 van de rooftop bars. We kwamen per ongeluk in een Grieks festival terecht maar wat een mensen en wat een leuke sfeer! Na de nodige drankjes gingen we terug en dat was dan Australië! Wat een heerlijk mooi land!! Op naar Singapore en we zijn heel benieuwd wat ons laatste stukje avontuur in Azië gaat brengen! Wordt vervolgd..!

• 27 Februari 2017 - 09:39

Irene:

Ooooh lieffies.... iedereen is nu denk ik verliefd op aussie!! De verslagen, de plaatjes! Prachtig.
    En nu Azië. Ben nu al benieuwd naar jullie nieuwe verhaaltje! Op naar een nieuwe avontuur. En nieuwe herinneringen. Maak er weer mooie van....

• 28 Februari 2017 - 02:08

Mieke:

ja wat irene schrijft,iedereen is verliefd op aussie.echt prachtig allemaal,zo ook weer deze laatste foto's. nou weer op naar het volgende.maar dat zal minder aktief zijn,kunnen jullie lekker een beetje bijkomen van al jullie aktiviteit,want jullie zijn wel druk geweest he.
    nou lieverdjes,lekker genieten in azie.dikke kus van mij

Verslag uit: Australië, Attwood

van singapore naar Thailand

26 Februari 2017

bye bye australia!✈️
Simone en Reggie

Hoi iedereen!! Op 8 december begint voor ons dan eindelijk ons grote avontuur!! 4 maanden niet werken en Nederland achter ons laten om samen de wereld rond te reizen! Van new york zal onze reis verder gaan naar Californië om daar een maand rond te reizen. Vanaf daar zullen we bijna een maand in nieuw-zeeland vertoeven om daarna een maand Australië onveilig te maken. We sluiten onze reis af in Maleisië en komen dan op 15 maart terug in Amsterdam! wij kunnen niet wachten om jullie via deze weg op de hoogte te houden met verhalen en natuurlijk jaloersmakende foto's!

Actief sinds 28 Nov. 2016