van singapore naar Thailand - Reisverslag uit People’s Park, Singapore van Simone en Reggie Detering - WaarBenJij.nu van singapore naar Thailand - Reisverslag uit People’s Park, Singapore van Simone en Reggie Detering - WaarBenJij.nu

van singapore naar Thailand

Blijf op de hoogte en volg Simone en Reggie

28 Februari 2017 | Singapore, People’s Park

Oh oh! 15 maart komt steeds dichterbij en wij zitten weer te wachten op een volgende reis! De afgelopen 2 dagen hadden we de tijd om Singapore te zien! Wat een fantastische stad! De mensen zijn hier vriendelijk, het is hier schoon en lekker goedkoop en dan hebben we het nog niet eens over het eten gehad! Reggie kan zijn lol niet op en eet 4 keer per dag noodles, rijst, kip en alles wat je maar kan verzinnen! We kwamen laat aan dus de eerste avond aten we in Chinatown op een marktje! Wat een wereld dit na het westerse Australië! Heerlijk! Gister hebben we de hele dag gelopen, marina bay, Clarke quai, de rivier, de mega shopping centra (ik heb me ingehouden) en als ware toeristen hebben we ook nog even op een rondvaartboot gezeten. Tja, we hadden maar 1 volle dag! We hebben in ieder geval een goede eerste indruk van Azië. Hoewel Singapore met alle westerse invloeden waarschijnlijk nog maar een beginnetje was! Nu vliegen we naar Phuket en van daar naar koh samui en we kunnen niet wachten om daar in ons luxe resort aan te komen. Het reizen was fantastisch maar wat een heerlijk vooruitzicht om de tassen uit te pakken en ze niet na een dag weer te hoeven inpakken! Plan voor de komende 2 weken; helemaal niks!!! YES!

• 28 Februari 2017 - 11:10

Yvonne :

He moon wat een heerlijke verhalen allemaal. Ga samen genieten van dit laatste stuk van jullie onvergetelijke reis. Liefs Yvonne (Rdgg)

• 28 Februari 2017 - 19:12

Mieke:

O wat een heerlijk idee he dat jullie niet elke dag je tas hoeft te pakken,maar gewoon lekker even op een vaste plek blijft. Hahaha,geweldig die foto voor de tempel,jullie zijn ook lollig hoor.En dan in die tempel,jee alles is bewerkt zo te zien,is een hoop werk van gemaakt.ziet er mooi uit. En dat eten moet toch ook lekker zijn daar, kan bijna niet missen.ja het zal een heel verschil zijn van waar jullie allemaal geweest zijn,dat denk ik ook wel.leuk op een marktje gegeten,heeft toch ook wat. Enjoy de laatste 2 weken.jee dan is het opeens weer om .Nou ik weet zeker dat er hier mensen zijn die dolblij zijn dat jullie weer naar huis komen.lieverds geniet nog lekker van de laatste 2 weken.dikke kus

• 01 Maart 2017 - 17:05

Thera:

Oh help! Wat gaat de tijd snel!! Geniet nog lekker van je vakantie xx

• 02 Maart 2017 - 11:31

Marjo:

Wat een fantastische fotos weer..zo heeft elke stad,land weer z'n eigen prachtige plaatjes..wat doen jullie een ervaringen op!geweldig gewoon!
    En nu heerlijk luieren aan het zwembad en de zee...wat een luxe..geniet er nog maar van en neem straks wat mee voor in Nederland..hier komt alleen maar water van boven...
    Love u schatjes!!

• 03 Maart 2017 - 23:38

Irene:

Leuk dat jullie ook nog Singapore hebben kunnen bekijken. Wat een conditie zullen jullie hebben. Haha. Nu een wel verdiende rustige vakantie op een bounty eiland. Lekker uitrusten en relaxen.

Verslag uit: Singapore, People’s Park

van singapore naar Thailand

26 Februari 2017

bye bye australia!✈️
Simone en Reggie

Hoi iedereen!! Op 8 december begint voor ons dan eindelijk ons grote avontuur!! 4 maanden niet werken en Nederland achter ons laten om samen de wereld rond te reizen! Van new york zal onze reis verder gaan naar Californië om daar een maand rond te reizen. Vanaf daar zullen we bijna een maand in nieuw-zeeland vertoeven om daarna een maand Australië onveilig te maken. We sluiten onze reis af in Maleisië en komen dan op 15 maart terug in Amsterdam! wij kunnen niet wachten om jullie via deze weg op de hoogte te houden met verhalen en natuurlijk jaloersmakende foto's!

Actief sinds 28 Nov. 2016