van yamba naar de camping! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Simone en Reggie Detering - WaarBenJij.nu van yamba naar de camping! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Simone en Reggie Detering - WaarBenJij.nu

van yamba naar de camping!

Blijf op de hoogte en volg Simone en Reggie

02 Februari 2017 | Australië, Byron Bay

Ja hoor! We zitten op de camping! Onze eerste in Australië! We waren het verslag geëindigd in port macquirie. We hadden daar een super hostel en wat een leuk plaatsje! De eerste dag vooral heel rustig aan gedaan daar! Zwembad in, zonnen, omdraaien en zwembad weer in! De volgende dag gingen we op onze beachcruiser fietsen naar het koala ziekenhuis. Te lief en bijna een koala geadopteerd maar dat leek ons bij nader inzien toch niet zon goed idee. Lekker rond gefietst en savonds voor 12 dollar schnitzels gegeten. De volgende dag was een echte pech dag. Eerst liet reg zijn telefoon vallen; iPhone in 1000 stukjes.. daar gingen zijn geliefde spelletjes en foto's! Daarna balend op de bus staan wachten, die door een ongeluk 2 uur te laat kwam. Daarna 5 uur in de bus en toen waren we eindelijk in yamba. Daar was het hostel top en hebben we de dag met heel veel biertjes afgesloten, morgen maar met frisse moed weer op! De volgende dag besloten we via het hostel om sochtends onze eerste surf les te nemen; wat een top idee! Na 3 uur hadden we het allebei aardig onder de knie en wat een plaatje de stranden daar! Smiddags gingen we op een tour door yamba en ja, hier wil je wel wonen hoor! Savonds hebben we op het strand naar de zonsondergang gekeken met een flesje wijn en wat voel je je dan rijk! Australië is echt helemaal ons ding! Vandaag in de bus naar byron bay, waar we nu op de camping zitten in een sta caravan! Ons drukste moment van de dag is het lopen (2km) van de camping naar de supermarkt in 35 graden! Jullie horen het, we trekken het allemaal maar net! Haha! Morgen begint hier ons surf kamp, 2 dagen surfen en niks anders dan dat! Wat wil je nog meer?! (De rest van de foto's komen, als de WiFi wat beter werkt!)

• 02 Februari 2017 - 08:31

T.T:

Lieve Moos en.Reg...ik lees keer op keer hoe " moeilijk" de reis is...wat hebben jullie het zwaar

• 02 Februari 2017 - 16:26

Irene:

Nee inderdaad T.T. het valt niet mee voor de moppies deze reis!!!
    JALOERSMAKEND is het... WoW!!! En vooral doorgaan... geniet dubbel en dwars. Of had ik dat al een keer geschreven!???

• 03 Februari 2017 - 08:45

Irene:

Aaaaaaah die varaaaaan!!! En jullie hebben er gewoon een foto van genomen ipv weggerend??
    Mooie leuke lieve waardevolle foto's!!!!

• 03 Februari 2017 - 13:25

Mieke:

ja haha,zeg dat,wat hebben ze het zwaar.was even balen van die telefoon zeker.maar ja,die is vervangbaar. dat is gewoon pech. verder leuke foto's weer zeg,leuk van een koala,krokodil en kangoeroes.leuk dat jullie ze gezien hebben.nou en mooi weer,wat wil je eigenlijk nog meer. enjoy. zal aan jullie denken als ik straks weer loop te beulen op mijn werk. dikke kussss

• 11 Februari 2017 - 17:44

Dennis&Nienke:

Oooh die koala's wat lief!! En wat een heerlijke foto's weer van jullie samen! En wat een weer.. ☀️ En wat mooi daar... jaloerssss! Geniet van het surfen

Verslag uit: Australië, Byron Bay

van singapore naar Thailand

26 Februari 2017

bye bye australia!✈️
Simone en Reggie

Hoi iedereen!! Op 8 december begint voor ons dan eindelijk ons grote avontuur!! 4 maanden niet werken en Nederland achter ons laten om samen de wereld rond te reizen! Van new york zal onze reis verder gaan naar Californië om daar een maand rond te reizen. Vanaf daar zullen we bijna een maand in nieuw-zeeland vertoeven om daarna een maand Australië onveilig te maken. We sluiten onze reis af in Maleisië en komen dan op 15 maart terug in Amsterdam! wij kunnen niet wachten om jullie via deze weg op de hoogte te houden met verhalen en natuurlijk jaloersmakende foto's!

Actief sinds 28 Nov. 2016